2022年4月22日 星期五

Casting 之後的晚餐

今天突然收到order要去香港那边casting  、不過試完之後我就不想中job.因為那角色我不喜歡、对我來說有点醜化呢!

今晚是但在雪柜拎了廚餘、炒埋一碟後、影完相就分了給鄰居、因為今天很晏才食下午茶、實在沒胃口.

6 則留言:

  1. 這便是叫做「炒雜菜」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀、全部都是用剩的、帶子除外

      刪除
  2. 唔喜歡唔好做,費事破壞型像。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀、妳都知我是個完美主義者、勉強的我是不會做

      刪除
  3. 醜化就不要做了,影響靚姐形象,唔好呀!
    你碟餸色彩鮮艷,營養豐富,睇見想食呀,我都好想做你鄰居呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人曾講過我是「完美主義者」、回想起都可能是对的、这性格可能令我失去很多!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...