2022年4月25日 星期一

深水埗半日遊

我很想駕車、但知道今生沒可能、所以趁契細佬同我深水埗半日時、扮吓無牌駕駛員吧😛

飲完茶、遊完深水埗(我平時不敢去的)、这是半年來最開心的一天❤️

8 則留言:

  1. 好開心今日婆婆的網誌是開心的心情,希望你日日都開心 ,將之前的負能量送走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的心情日日不同、所以你不用理會嫁

      刪除
  2. 靚姐揸車個樣好有型呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻、我發夢都發到自己開車的!

      刪除
  3. 只要自己開心,有時扮下野都好好玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀、自從太后走了之後、我再沒有壓力、所以做什麼也特別開心、連身边的朋友都說我變了很多😛

      刪除
  4. 我都總算揸過車,但覺得自好唔掂,所以而家冇續牌好耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當年學車的時候、被師傅勸我不要學、因為他覺得太危險

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...