2022年4月26日 星期二

我的第一針

经過不斷的心理鬥爭、在沒有選擇的餘地之下、我終於走去打我的第一針、本來之前醫生对我说三個月後才打、但最近政府的指引又改變、由染疫的那天計、第四十四天後便可打針!

我個人对第一次做的事、永遠都抱著十分恐懼的心情、由做激光、檢測、和自我檢測、我都驚到心跳異常、希望今次不會驚心臟病發吧😅

打針前的午餐(希望不是最后)😛😛😛

10 則留言:

  1. 要休息多D,不要粗勞呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 意外的驚喜、比流感針還好、打完都唔知打咗

      刪除
    2. 見您咁講,我都放心D,因我都係過幾日才可以打第一針。

      刪除
  2. 打呢啲針真係好驚,要到必要先打,但我打完冇乜反應,只係打針隻手痛。

    回覆刪除
  3. 打咗一針,就會放心。其實怕就是怕副作用,不是怕痛怕暈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時唔覺有、可能今晚瞓瞓咁去咗、咁就是我最后的留言啦、哈哈哈😛😛😛

      刪除
  4. 回覆
    1. 是呀、我個人就是这樣的、有少少壓力就渾身不舒服、現在卸低咗、成個人都鬆晒!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...