2022年4月27日 星期三

失策了的子薑

唉!我永遠都是被欺騙的一個、不知是太傻定太善良、平時買開嘢個街市亞姐对我講「子薑」很靚、所以買咗4斤諗住醃子薑、点知回家後刮去皮才發覺原來重「老過我」、点算好呢?做子薑雞定炒牛肉都食到傻吧!

以後打死都唔敢輕信人😭😭😭

原來呃人的不一定是男人、女人也是一樣😔😔😔

4 則留言:

  1. 老果部份煲豬腳醋,容易D消耗,放得耐D。
    廿幾蚊斤我唔會買,等遲下平D先買來醃酸薑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是個心急鬼 、一想起便立刻去做囉😛

      刪除
  2. 本來這個時節正是子薑當造,點解會老?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...