2022年4月22日 星期五

泰式濕炒海鮮河粉

回憶起廿多年前我家的泰國工人曾煮過这濕炒河粉给我食、今天突然想吃、憑記憶嘗試做一次吧!
其實都唔太難、海鮮我只用了虾同魷魚、配料方面有红蘿蔔片、草菇片、芥蘭.
菜同海鮮先飛水、隔去水份候用、河粉用少少豉油捞過、炒完先放入碟裡、用黃豆醬爆吓海鮮同蔬菜、贊酒後加入雞湯、調吓顏色、埋獻淋在河粉上面即成!

2 則留言:

  1. 以靚婆婆的手藝,可能比當年泰傭做的更好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 这我不否認、我对自己的廚藝是有信心的😛

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...