2022年6月12日 星期日

涼瓜牛肉

年青時不喜歡食涼瓜、五十後還未喜欢上、近这年才愛上吃它!

若涼瓜比作「半生瓜」、那麼我豈不是有成百歲、嘩!千祈咪搅我咯 ~😂😂😂

今次涼瓜切片、加入糖飛吓水、先爆吓蒜茸豆鼓、回鑊炒牛肉、贊酒、涼瓜、加入少許蚝油、老抽、糖、掛個薄獻便成(生粉+少许雞湯)

同場加映鄰居的愛心湯:粉葛紅蘿蔔馬蹄豬脊骨

5 則留言:

  1. 老牛都係大個仔先食涼瓜(吃得苦中苦)。睇到靚婆婆的涼瓜牛肉就流口水了。若真的是「半生瓜」,祝靚婆婆長命百二歲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講我真係睬過你咯、我而家都想死呀、重話二百歲!

      刪除
    2. 講笑遮。是否長壽不由自主,最緊要係健康啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我以前唔喜欢食、而家就幾钟意食

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...