2022年6月2日 星期四

同契妹下午茶(西灣河)

今天先入鴨脷洲找契細佬買香蕉蛋糕、顺便望吓珍宝海鮮舫下沉的廚房部份、果然都十分嚴重、相信都會「失救」了😔

之後去了西灣河同契妹食下午茶、吃完便乘106返回九龍、基本上今天全沒有煮過什麼東西!

為什麼我今天會cover塊面呢?

因為發覺自己老了很多😭😭😭

6 則留言:

  1. 老是自然現象,重要人老心不老😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較難接受自己容貌之改变囉、不過都努力緊、我似太后呀😅

      刪除
  2. 我從不介意自己的樣貌變成如何,不喜歡別人祝我青春常駐,只希望身體健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係講下啫、時間永遠不為任何人而停下來、是不变的定律😛

      刪除
  3. 一直都叫「靚婆婆」,睇唔到個「靚婆婆」樣,很失望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次可能要改名啦、近來發覺真的老咗很多

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...