2022年6月4日 星期六

大魚头煲

以前太后在世時、她常要求我蒸大魚头給她吃、但自她走了之後我再沒做過了、今天经過街市、突然想吃、不過我比較喜欢用煲仔上、同時加入豆卜、令它吸晒那汁的味道(精華)、十分好味呢!

不過由於要戒澱粉質的關係、還是不吃飯了😘

6 則留言:

  1. 這是中午餐,還是晚餐,如果是晚餐,當心晚上肚餓,要準備少少野食啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是午餐、但刚吃完下午茶又飽了😅

      刪除
  2. 魚頭煲好正。既然食量少,不要吃下午茶吧,正正式式食晚餐好。

    回覆刪除
  3. 大魚頭好貴,我都好耐冇買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有買很多年、最后一次都大约$50、估唔到今次要$76

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...