2015年3月17日 星期二

鴿蛋六宝甜湯

今日叫人留咗24隻白鴿蛋、鬼知爛咗一大半、好彩重得番嚟炒飯都冇咁肉痛咋。
Le次我的六宝有。。。
蓮子
百合
竹笙
南棗
雪耳
紅棗
好好味!

8 則留言:

  1. 白鴿蛋?係咪叫雞鴨檔留起?

    回覆刪除
  2. 白鴿蛋很難買,我只在沙田龍華吃過。白鴿蛋有好的膽固醇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網才知白鴿蛋比其他蛋類低胆固醇咋

      刪除
  3. 我第一次吃鵪𪂹蛋腐竹糖水,是我還未跟太太結婚前她偷偷的煮給我吃,這樣……也知甚麼結果!
    但白鴿蛋我好似從未聽過有人來煲糖水,靚姐,你真咀叼…嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幸我生長在個鈡意飲飲食食的家庭.....(亦可以話做就成咀刁的原因)....不過自己就從未煮過....不過今次就死火...原來d殼超薄....大部份比我打碎晒....肉痛死!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...