2015年3月29日 星期日

喜馬拉岩盐刁草焗三文魚扒

自從買咗個光波爐、煮嘢健康晒、今晚用喜馬拉岩盐同刁草醃完塊三文魚扒、光波爐230焗七八分鈡就搅掂、跟番個日式沙律(海苔毛茄汁)、十分健康的晚餐。
飯後甜品係麽嚒嚒喳喳。

7 則留言:

  1. 乜香港啲三文魚咁貴?
    靚姐,我唔係想晒窮,喺呢度最貴都只是港幣二百二左右,有時特價仲低至一百七、一百八咁上下。所以我太太成日話,嚟咗紐西蘭…食一年的三文魚多過我同她在港的十年!

    回覆刪除
  2. 鬼佬嘢香港係好鬼貴,le片係北歐Norway喎...60皮嫁....如果銀雪魚重貴添,樽刁草成三+皮,所以我唔多食西餐,不過正如梁繼章講【不要盼望長壽,但求提早享受】睇吓你我的亞媽就知啦.....就算每日比山珍海味過佢地都無意思....只有越見越心酸呀。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...