2015年3月31日 星期二

光波爐餐包

自從焗爐壞咗之後、好耐(差不多半年)冇整過麵包。
今日試吓用光波爐、又Ok喎。
材料
高粉……280gm
自發粉……20gm
吉士粉……10gm
依士……5gm
蛋1隻
糖50gm
水……適量
橄欖油……適量
做法同平時一樣、搓完等發酵至两倍大。之後光波180度(放下層)大约10至11分钟、le個份量做到大約八至九個。

9 則留言:

  1. 你好﹗
    請問如何用光波爐焗出如此靚的包包呢?
    因我每次都焗不到像你這樣的包,有時不熟,
    底部總是白白的...
    請多多賜教,謝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要試多幾次嫁...因為每個光波的度數不同.....我焗麵包先焗至成型...發大....用牛油紕蓋面(以免過膿)...直至全熟才拿開紙焗至夠色...一切要靠控制個光波的熱度....當然焗麵包始終焗爐好d....但焗雞同肉我就覺光波好d.....只是個人感受啫

      刪除
  2. 唔知點解,我啲依士一時時,有時發得起有時又唔得?所以我都唔敢去整包,

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...