2015年3月6日 星期五

南乳齋

急景殘年話咁快又過了、轉眼間又到了元宵佳節!不過自從亞Sam五年前的新年走咗之後、新年对我嚟講亦没有什麽喜悦。
趁今天正月十五、煮個南乳齋、再加多碗湯圓算應吓節吧!

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 自細食到大嫁!嘻、應該係食到老就真。

      刪除
  2. 靚姐,我唔識整,怕煮出嚟有酸味!
    但我就食個好好味嘅南乳齋,呢啲先至係高手…
    而你一定其中一個啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自細食到老点煮都衰極有限、其實酸在乎金針、唔落就冇事啦!而且南乳一定要靓。

      刪除
  3. 去年在食肆吃了兩次南乳齋 ,很差!我先生離開後我都冇煮南乳齋 啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...