2015年3月11日 星期三

平價晚餐

下午過咗鴨脷洲買魚、比我買到斤漁民釣的紅衫仔!好平。。。40/蚊斤、除咗用两個蕃茄(9蚊)煲碗魚湯之外、重留起三條用薑葱蒸、十分鲜甜、所以今晚le餐好經濟。。。。五十個大洋咋、有湯、有餸又有飯。

6 則留言:

  1. 靚姐,啲紅衫比我在港時貴好多(雖則是新鮮的漁釣),那時我還常常買到十蚊一份,至於有沒有一斤就唔知,不過你嗰啲一定好食得多,新鮮嘛!
    又:番茄都咁貴,真泊得住我呢邊,記得有年這裡的番茄賣到17炆紐幣一公斤呀,但呢兩年就平返好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話香港這幾年什麽都貴到得人驚啫....如果係街市入面係幾錢両計的....廿蚊碟我三幾年前還見到...但早巳冇這歌仔唱le回事啦.....試諗吓而家魚旦粉都貴到成三十幾蚊一碗啦....唉..只可歎一句生活迫人吧!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我平時少食....今次就唔錯...可能細條d肉唔鞋囉

      刪除
  3. 嘩~有魚湯~好有益~~~你呢餐好豐富喎!~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...