2015年3月25日 星期三

百物高漲的香港

而家生活係香港一d都唔容易。。。。我地d蟻民又可以点呢???

6 則留言:

  1. 你說的獅頭魚,我細路仔時我媽媽常買返來炸,好香口,兩啖就一條連骨部吞埋,但之後就很少吃了。真唔知係唔係貴到我阿媽都唔識佢…哈哈!

    回覆刪除
  2. 嘻嘻......遲d唔止你亞媽唔識佢.....因為連係都唔識呀.....因為你同樣【腦退化】呢........可能我都一樣吧.....哈哈哈

    回覆刪除
  3. 家下d錢唔見駛~~~行轉超市都冇幾百~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第日妳重甘呀.....駛錢唔在講...重要同人爭奶粉添....嘻嘻

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...