2015年3月26日 星期四

光波燒肉

自從係英國返嚟後、未試過整到脆皮燒肉、諗住做埋今次再唔得就收山!
今次用光波爐都算成功咗八成、唯一唔滿意係嚿肉唔夠鮮味(可能係急凍肉的關係)、因為新鮮的好難搵到五層肉囉!不過。。。。我一定要成功一次至會停手的。

6 則留言:

  1. 靚姐,舊燒肉究竟有幾脆呀?我等梗你成功…記得要Call我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱....有幾脆?我出完街返嚟重脆身....但....唯一唔滿意...d肉唔夠鮮....因為平時我食肉枱新鮮肉...但買唔到五層肉....只好買急凍....所以d肉味唔正囉

      刪除
  2. 你要求高,其實已經成功

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...