2015年3月18日 星期三

石崇魚湯

自從le隻魚越賣越贵我都好耐冇煲到咯!
今朝見有細條游水的、見又唔太贵、於是買咗一斤煲吓囉、但有少少感冒唔敢煲药材、於是試吓合掌瓜、陳皮、紅蘿蔔同粟米、估唔到又幾清甜噃。

14 則留言:

  1. 加咗粟米同埋紅蘿蔔~一定甜~我要食粟米~!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 手術後好好.....唔會好似生魚咁【生肉牙】

      刪除
  3. 石崇,唔記得點樣咯?係唔係比石狗公再醜樣啲?用游水魚㷛湯,真會好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心真是識貨....怪唔知揾到好老婆啦.....嘻嘻

      刪除
    2. 哈哈…靚姐真識講笑,如果我老婆以為你話佢係xxx……

      刪除
    3. XXX係乜意思呀....我係話佢靚女咋....哈哈

      刪除
  4. 90年代我每星期都煲比老豆飲....那時都八九蚊両....最近見到五六兩一條的買到四五百蚊斤....做完手術復原快....一般煲沙參玉竹豬展最好....d有似石九公...但全身好多尖尖的嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐以前喺西貢或香港仔都間中見到啲漁家用膠兜養住嚟賣,嗰陣時(四十年都有咯)真唔知貴嘢,太約五至十蚊一小盆,我仲記得一斤咁上下瞓咗覺嘅海蝦仔都要七個零……

      刪除
  5. 這幾天荃灣楊屋道街市有石崇魚買
    $240元1斤都幾大條,要買就快手喇!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...