2015年3月27日 星期五

那些年。。。。

今天突然好想念一手把我揍大的亞婆!所以摷番和她合照的照片、懷念一番、可能不久的將來、我地可再重聚。

10 則留言:

  1. 睇見張彩照…見到背景的屏封牆壁就知大約是那些年了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 再:我好似見到馮寶寶……咭咭!

      刪除
    2. 話時話真係好多人都咁講呀!不過我d濟遇同佢都有幾分似就真。

      刪除
    3. 咁你知我细時幾窮啦?(不過而家都一樣)

      刪除
    4. 靚姐,真唔好意思挑起你的往事,咁悽涼嘅嘢唔好諗喇,而我咪一樣係咁窮(我未富貴過),你都好啦…食啲食品都唔便宜,我反而羨慕你呢!

      刪除
  2. 回覆
    1. 那個姑娘未靚過吖......十八少女無醜婦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...