2015年3月28日 星期六

亞婆金句。。。。

霧裡看花不清。。。。人生尤於霧中花。。。。死後方知花美麗、唯有遙看霧花!

10 則留言:

  1. 今天的靚姐依然美麗!

    回覆刪除
    回覆
    1. 高Ling妳唔比我探妳喎!

      刪除
    2. 靚姐,我吾係高Ling,我係翠兒咋。

      刪除
    3. 嗯....太多嘞.....攪錯晒添.....唔好意思呀.....我又開始老人痴呆啦....嘻嘻

      刪除
  2. 你好cute啊BB!嘻嘻!
    個張相濛查查,想睇下你的少女個靚look 都唔得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂!我上篇都話咯。。。。霧裡看花花不清、看得清時在墓中啦。。。哈哈哈!

      刪除
  3. 靚婆婆好..還好靚..好有睇頭..

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.....張曼玉都敵不過歲月啦....更何况我d老太婆吖

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...