2019年1月8日 星期二

簡易「肉燥上海麵」

这輪寫得太多「唔好」嘅心情、又可能昨天覆診時比那位女醫生鬧醒了少少。。。。佢对我講:妳會覺得我而家咁講係好殘忍。。。。未來嘅路妳要獨自承受、冇人幫到妳、當想哭時、情緒波動、向前望、深呼吸、重覆又重覆、不要靠药物。。。。。終於昨晚我瞓咗5小時。

昨天做咗個簡易版的「肉燥」。。。材料只有碎豬肉、蒜茸、冬菇、蚝油、老抽、糖、水。。。煮完放在灼熟之銀芽上海麵上。

感恩。。。。。不過我今次覆診多咗個新朋友。。。。「糖尿」药呢。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係。。。。看似好無情、但突然我有所醒覺。。。一路以來我覺得愧对太后、做唔到當日对先父的承諾。。。但醫生的說話令我想起:今天的結果、係太后自己的選擇、(雖然當年佢巳開始腦退化、但只是初期。。。好似人地話酒醉三分醒咁)、佢選擇咗唔信任。。。一路对佢不離不棄的女兒。。。今天一切唔係我做成。我巳回饋咗佢对我養育之恩。

      刪除
  2. 情緒對健康有極大影響,過去的對與錯,不要再想,會傷身。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀。。。亦不到我想。。。向家比醫生鬧醒咗。。。因果各自承担,我反而冇咗內疚感。人都輕咗。

      刪除
  3. 你算叻,可以俾醫生鬧醒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係突然諗起之前有人对我講過一句話。。。。妳亞媽今日的果,係佢自己種落的因。。。。不是妳做唔到的承諾。所以無謂自己梗梗於懷。

      刪除
  4. 「今日的果,是自己種落的因」,甚有道理,所以靚婆婆實在不必什麼攬上身、什麼都自責,所以不必耿耿於懷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過。。。遺憾的是。。。失去半生的青春。。落得如斯下場。。。確實心有不甘。。。算我今生來還債吧。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...