2019年1月8日 星期二

塵埃落定

今餐相信係我最後一次煮比太后的飯糊。。。。因為入住護老院後。。。就唔太方便再煮。。。而且我都要重新上路(揾工還債)啦。

今餐自己就食「香檸汁急凍雞扒」。。。太后的飯糊就係「黃腳立節瓜紅蘿蔔蓉」跟飯糊。

7 則留言:

  1. 靚姐:太后可以出院,入住護老院嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞係卦,唔太清楚,因佢的仔話事,我冇權過問。是但啦。。。这個果係佢自己結。

      刪除
  2. 既然太后有個話事的仔,你靚婆婆當然順其自然,你已經做足本份,做好自己就是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。全靠個醫生鬧醒咗我。。。。今日的結果係太后自己做成。。。而我亦对得佢住有餘。所以不用內疚。。。。我終於「醒」嘞。

      刪除
  3. 你遇到好醫生;佢講左乜野;點樣攪成甘係自己攞黎!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...