2019年11月3日 星期日

週日的午餐(11/03/2019)

無論有冇胃口、午餐總是要吃的!


这两天隔離師奶因眼睛做咗激光手術、要戒口、所以各有各煮、今天我的午餐係冬菇魷魚蒸肉餅、椰菜炆冬菇魚肚、三色飯、碗隔離師奶重比咗碗湯我飲添



5 則留言:

  1. 香港已經不是從前的香港,大家都要多保重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞好多人已有抑鬱症!

      刪除
    2. 我自己巳經係啦,都排咗期見精神(年幾前巳排咗、但都要明年至有得睇、希望唔會咬人住)!唉、又唔瞓得、又唔食得、日日平行時空咁過.

      刪除
  2. 我老牛成日講「自我調節」,即係自己睇開D、樣樣睇化、樣樣放得開。如果陷入一個深淵,就要搵醫生。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...