2019年11月11日 星期一

銀芽牛柳絲煎米粉

『習慣』係我这一年來的体會、以前我提起「麥皮」就反胃、而家習慣了每天都要食過至安樂、我的適應能力都幾強嫁.

今天平平地又一餐、有錢就食好d、但今餐廿蚊都唔駛、現在係香港做人要做到「能屈能伸」至可生存到.廢話噏完又開餐嘞、嘻嘻!


2 則留言:

  1. 幾十年前我老牛就係對同學講呢句︰「人類有強的適應能力,才可以生存到今天」。這句話其實幾時都啱用,特別是一個人一生有高有低有起有跌,總是要有很強的適應能力,才過得了難關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的朋友都对我講、估唔到我的適應能力咁強、要生存就要迎難而上、苦中作樂係我現在的心態!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...