2019年11月20日 星期三

Nov.20.2019(午餐&晚餐)

在这裡post文章唔同在fb、所以一次過post晒全日的!


 今早落街市買咗红立仔同豬瘦肉滾湯、煎魚、再包云吞做晚餐、我買咗半斤西洋菜都食唔晒、部份滾湯、部份用嚟包云吞!

4 則留言:

  1. 我諗你的西洋菜湯一定好好味。我老牛很喜歡西洋菜的味道,不論煲老火湯、滾湯、做餃子餡,都好鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今天買到的是新界種、所以比較身、唔错!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係、所以到天冷我煮好多有關西洋菜嘅食物.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...