2019年11月11日 星期一

蘿蔔蒸排骨

这是一個新的做法、平時會用炆的方法、今次我是採用一位網友類似的做法、本來是用柚皮放碟底、上面放排骨的蒸法、尤於我還未買到柚皮(而且做柚皮的工序好多)、但我又心急試做、故此先做一次(切成粗粒的白蘿蔔)代替.

做法簡單、排骨照平時的醃法(糖、蚝油、生油、老抽、生粉、蒜茸、薑絲)、蘿蔔去皮後切粗粒、飛水再用糖+水煲至半熟)隔去水份放在碟底、上面舖上醃過之排骨、大火蒸熟、最後灑上葱粒同红椒粒便ok.


2 則留言:

  1. 你講到柚皮,記得三十年前,我舅父專程由美國返港,去當時的敦煌酒樓點一味柚皮,他說懷念家鄉的味道,幾十年在美國吃不到,所以返到香港吃。

    回覆刪除
  2. 近年我都好少做、因為工序多、最後一次都是做比太后食、今年都未做過!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...