2019年11月3日 星期日

看不見盡头的路

本來以為放下咗包袱、從此可過到一些真正屬於自己的日子、自太后走了之後、曾经对自己講過不再流一滴眼淚、因為之前為咗佢攪到入埋急症室、差d比佢先行一步.

可惜安樂的日子並不長、由今年的六月開始、每晚都失眠、每天在惶恐之下渡過、甚至不再敢乘搭地鉄、最終連唯一的PT唔敢再返.

現在日日留在家中、無所事事、甚至朋友的聚會都盡量不出席、日日寄情於上fb.但唔知幾時連这自由都會失去.

前路茫茫、不知盡头何處?

現在可以做的就要再「堅強」行落去吧!

(圖片來自網絡)

6 則留言:

  1. 其實應該照常生活,星期六日午後不出街便可。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正如妳所講、香港巳經不再是以前的香港啦、每天發生嘅事唔係我地可以預計、分分钟有事發生時、我地d老嘢、走都走唔到、唉、咪攪嘞!

      刪除
  2. 我都係如常生活,星期六、日下午唔去街,關好門窗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家係我对搭車(地鉄)有恐懼症呀、自九月開始就算出街我都只搭巴士咋.

      刪除
    2. 有乜遊行就吾好係果區出現,早D買餸返屋企,為有甘!

      刪除
  3. 身外事我們老百姓理不到,只能小心翼翼、自求多福。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...