2019年11月19日 星期二

綠豆栗子露

昨天由朋友口述、做咗这款糖水、但本身未食過原裝的、所以未能比較煮得似唔似囉!

我將會暫時以这裡為基地、因為由今天起會短暫退出facebook(唔知幾時會開番)、原因近月有兩面的朋友不停轉載有關他(她)們應為啱的新聞、而本人又不想附和某一方面、所以只好選擇離開.有緣再見吧!


4 則留言:

  1. 老牛沒有用facebook,因為沒有什麼可在那上面騷給人家看,只是表達感想、看法,所以只寫博客。即使在博客,老牛也從來不貼相片(因為太醜樣,不願以真面目見人,哈哈),只貼自己的漫畫和「牛頭」相片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的fb同時在我開網誌的時代一起進行、大大話話都差不多成十年、因為當年的愛犬走咗、日日流眼淚、朋友於是教我上fb同寫吓網誌、用意是抒發情緒、估唔到亦識咗一班朋友、上次雨傘運動、因言語上的過失不了幾位朋友、故此今次學精了、自己引退、不作回應、亦退出是非之地、上fb的原因都是想排壓、嘅然今時今日的fb巳變咗、唯有自我消失吧.

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔知我按錯什麼嘞、而家識電腦的朋友住得遠、幫唔到、是但啦!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...