2019年11月16日 星期六

龍躉骨煲蕃茄薯仔湯

自從搬咗去九龍後、好少見到有新鮮嘅龍躉骨、一來貴、二來煲完有排飲、今朝同隔離師奶落去土瓜灣買餸、一見到咁新鮮嘅骨、當然唔放過啦.而且煲完有人同我分享、又會放過呢!

所以有朋友問点解我成70歲d皮膚還有彈性、我笑笑回答佢:可能以前我吃得骨膠原多卦、哈哈哈!


7 則留言:

  1. 去奶路臣街,日日都有生劏大龍躉,大把龍骨賣。大約買幾重可以煲一煲湯呢?當四人份量計,還要加乜野配料,使唔使煎下呢?唔該靚姐!

    回覆刪除
  2. 我都唔知耐冇落旺角啦、要買都去灣仔啦、不過这幾星期什麼地方都不敢去、只留在何文田原咋!我今天的那條骨大约少於一斤、(因為$6/兩、買咗$78)、已經夠三個人飲、我諗斤半吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,你條龍骨應該是13両,咁我要買一斤多D啦。
      旺角真係高危地方,不過早上去買餸還是安全的。

      刪除
  3. 我通常都煎吓才贊酒同水、由於今次師奶唔食得薑、我改用洋蔥爆吓d骨放水落去

    回覆刪除
  4. 說得對。現代人都話補充骨膠原啦。美容廣告常說膠原蛋白有助皮膚健康。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...