2020年8月24日 星期一

炸物(素菜篇)

今天初試韓國鄰居幫我買的炸粉、不知好用与否、所以先試蔬菜(鮮冬菇、彩椒、茄子)、若然ok的話、下次會試海鮮的😄

試完真的不錯、近年少食煎炸物、偶然一次亦不妨吧👏

9 則留言:

  1. 炸物的確吸引,我係唔怕健康問題,但食完即有不良反應,所以真偶爾食小小就好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我現在少食煎炸嘢、食完喉嚨都唔太舒服、所以都係至在分享吓「炸物」啫😄

      刪除
  2. 炸香的食物,香、味都很吸引,但老牛身體狀況不太接受,一吃炸物,喉及口腔立即有不良反應,所以多年來甚少食炸的食物。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 以前很常食,因印尼工人喜歡煎炸嘢,而家自己少食咗。

      刪除
  4. 炸得好靚,粉漿很薄
    似日本天婦羅

    回覆刪除
  5. 我都喜歡吃脆口食物,這陣子少吃了很多
    疫情過後再食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都少食,今次純试粉漿好用与否。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...