2020年8月18日 星期二

狗界小鮮肉

自從我两隻宝貝分別在04/10年離開後、巳經沒有再養了、原因除了要花太多金錢去打理牠們、最重要還是在「死別」那一刻難巳承受的錐心之痛、第一次令我患上心臟病、第二次更令我患上抑鬱病、自此之後我只會去玩玩其他朋友的狗狗、合眼緣的便認上契仔或契女、短短这十多年間、亦有幾只離開了、我曾經都難過了不少日子😢

前兩天在契細佬家中、看見他領養的一隻唐狗十分可愛(平時我只愛細狗)、但發覺牠雖是大狗、但愛黐人及好靚仔、當拍照時還識望鏡头同笑、真是狗界的「小鮮肉」

不過今次不會認作契仔了、因為我一定先離開過佢、他現在只有一歲多d咋😳


4 則留言:

  1. 哈哈,一歲多都咁大隻。

    回覆刪除
  2. 你咁「全情投入」、愛狗咁陶醉,都係唔好認契仔好咯,免得自己又引發其他不舒服。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...