2020年8月9日 星期日

從新學習

自從換了手机後、花了數天才有少許改進如何適應新手机的運作、可惜至今還未能掌握怎樣將照片由大變小、暫時未能將食物的照片放上來、由於我的文章是由手机上存、每次換机都要重新做多一次照片的大小才用得到、但現在疫情形然嚴峻、不方便外出找朋友幫忙、睇嚟这一陣子食物的照片只能放上fb同ig🤔

現在的手机size 細了、只可用來打電話同whatsapp用、幸好自己的屋內加設了室內wifi、可以將舊机用作打遊戲同睇YouTube上的戲、否則隻眼很快便會盲了😅

6 則留言:

  1. 手機屏幕細,不宜長時間睇。而家許多人都是慣用手機,看影片、看新聞、看文章,但這樣很傷眼,我自己就很怕壞了眼,所以為了保護僅存的視力,唯有約束自己,不要長時間看手機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的眼睛早巳壞了、巳沒有得救、只希望不要死前盲咗就是😥

      刪除
  2. 你可以試吓將FB啲相下載去翻手機,自然就會細咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連手机的function都唔識、全完是電腦白痴、就算個網誌嘅setting都是朋友幫我搅掂我才識寫咋、而家是因為Blogspot的setting 改變咗、我搅唔到、之前d相可以變細嫁

      刪除
  3. 我用電腦寫blog,而家轉咗版都有問題出現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉、轉咗版之後唔同晒、所以搅唔掂d相😥

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...