2021年10月7日 星期四

美極蟹肉炒飯

昨天買了三只膏蟹仔,十分抵,只是$40,可以拆到半碗肉,今晚加入蛋,芫茜葱,炒咗碟「富貴炒飯」,再加多碗今早剩低的螺头羊肚菌湯,大滿足。

5 則留言:

  1. 富貴炒飯,哈,真是月頭食豪啲啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我曾经对醫生講。。。我只會在糧尾時才抑鬱,因為不能「豪食」呀。。嘻嘻。我是否好亞Q呢?

      刪除
  2. 靚姐好風趣幽默!識講笑一定唔會抑鬱啦!
    我都支持食好D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,我这個「缺錢」抑鬱症只是月尾時才發生的。而且我亞Q的自我開解䓎早於年青時巳養成,連我
      最近重聚的同學仔都一致認同。。。原來三歲定八十这句語是玻錯的🤣🤣🤣

      刪除
  3. 月頭食「豪」啲,糧尾簡單啲,好正常的思路。靚婆婆甚有幽默感,這樣才好過日子。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...