2022年8月15日 星期一

终於解出「胃」不舒服之謎

連日來胃部不舒服、整天頂住頂住、什麼也吃不落、近幾天更有「噁心」的感覺、於是打电话比以前的私家醫生問症、最終發覺係近期轉了新糖尿药的原故、他对我说有部份人对这药有副作用、基本上这是靚药兼傳统的糖尿药、只是我係受到副作用之其中一人、那怎樣辦呢?因為我睇的是政府專科、沒法再去醫院換药、我的私家醫对我说、有些人一段時間便可適應、若不能就只能再從私家醫生處換過另一隻药、但看私家實在太貴了、還是再等多两星期才算吧!

今天再做了碟比較好味的「鴛鴦雞絲炒飯」、看看能否增加食慾啦🤔😔

8 則留言:

  1. 兩星期太耐了,試下打電話掛號睇街症啦。

    回覆刪除
  2. 我問過朋友、佢個係轉咗糖尿药、情况同我差不多、而家幾個月好咗啦、通常待症唔幫妳轉药的、不過我今日食醫生(我以前個家庭醫生)介绍的胃药、食完好似好咗好多(其實那胃药之前政府比過我)唔知点解又轉咗另一隻胃药😅

    回覆刪除
  3. 點解要換糖尿藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次覆診、醫生講我的糖尿指數偏高、想我加药、所以轉了另一隻、我今天电话問過以前的家庭醫生、他說这药的副作用有人會食完個胃唔太舒服(頂下頂下)甚至有噁心的情況、有些人一段日子會適應下來、不能的話便要換药喎

      刪除
  4. 我都有朋友食政府糖尿藥,越來越瘦,後來要轉私家醫生藥,聽說幾貴架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇多一陣啦、因為政府覆診要等到12月、不過今日我以前個家庭醫生介绍我食另一隻「胃药」、又好似好少少、必要時換胃药吧

      刪除
  5. 也許這就是這段長時間,靚婆婆總是冇胃口的原因?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...