2022年8月21日 星期日

湯河晚餐

下午同鄰居落山去大家X食咗個下午茶、返到屋到咗晚飯時間都未餓 、是但地煮咗半碗「魚腐湯河」就當一餐囉😋

如果唔係因為晚上臨瞓前要食药的原故、是可以不吃的🤔

自從改咗隻新胃药之後、食慾還未正常番、希望遲些會好一点吧!

今晚臨睡前學吓如何「靈修」(其實我還未了解清楚何謂「靈修」嫁)、等我試吓上網查一查決定如何做😚

6 則留言:

  1. 你咁快打齊三針了,可以出街食野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個星期五應該打第三針(但上次中完招又好似叫第四針、唉!是但啦、打齊也一樣中

      刪除
  2. 這份雞翼下午茶 我都成日食,仲會配麵添

    回覆刪除
    回覆
    1. 我le輪胃口都麻麻、唔食咁多咯、不過鄰居多謝我之前幫佢shopping(之前佢家居隔離)、一定要請我食咋🤔

      刪除
  3. 靚婆婆話胃口仍未回復,那就應該「忍口」,唔好食「下午茶」了,等到晚餐時間才食,咁就可以方便食藥。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...