2022年8月18日 星期四

睇完街症之後的晚餐

我的朋友睇到我食糯米飯一定又鬧我、明知個胃近來不好、還夠胆死食😅

因為昨晚睇完「夜診」、加上又落雨、回家後懒得再煮、只好翻熱一小碗(準備明天替朋友做的糯米卷)下午時巳做好的糯米飯、後果當然是唔舒服啦、真话該!😔

话說真和那醫生有缘(因為政府診所無可能重遇同一位醫生)、我第一次去中九龍醫院睇夜症是他、今是裝修後的第二次又是他、心中巳感不妙(因為上次因心跳同血壓不正常、問他可否減药、点知佢的答案:答咗等如冇答、终於搅到我要用醫療卷睇私家嚟解決那問題)心諗、今次又係佢:大鑊嘞、最后好彩佢都肯給我換過另一隻「胃药」、希望今次能比我渡過这四個月啦(因為心臟覆診要到12月才可再見專科醫生😭

一句講晒:香港做窮人真不易、尤其是我們这類有長期病的窮長者囉😷

最終只能禱告天父、讓一切交托給祂就是、啊們!🙏

4 則留言:

  1. 真係窮都好過唔上唔落,政府係冇任何支援。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生於亂世能怎樣、相信全世界都處於这境界、我們这一代還好、也曾享受過太平的日子、人怎能永遠都一帆風順呢、下一代就要面对艱辛的日子咯!我現在懂得感恩、说吓只不過「覺得舒服一点吧😅

      刪除
  2. 的確糯米很難消化,有胃不適者實在不宜。換一隻胃藥希望有好轉。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...