2022年8月25日 星期四

豐富又滿足嘅「落風球午餐」😛

相信好多要番工嘅打工仔都好失望、因為八号風球要除下了、包括我的鄰居(原本昨天晚上打麻雀至今早、諗住又可放一天假)哈哈!我成日都講世事難料嫁啦!🥱

一早起身煲咗個「白果腐竹豬肚湯」、加多碟「涼瓜炒魚扣」之前有人講咗这不是「龍躉扣」喎、是但啦、總知好食就得🤔

以前豬肚冇人要、而家平時平日都要$50/個、新年期間更要$100/個添、好彩鄰居幫我清洗咋、(因太麻烦)、否则我就唔煲添😜

4 則留言:

  1. 白果腐竹豬肚湯正呀!鄰居幫你清洗,你煲好又請佢飲,大家開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀、豬肚同豬肺若冇人洗、我情願唔飲咯😜

      刪除
  2. 好想飲果湯,不過都唔會自己煲,真係好煩。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...