2022年8月8日 星期一

冬瓜瑤柱排骨湯

昨天買個迷你冬瓜、本想又做冬瓜盅、但諗諗吓搅咁大場「大龍鳳」、唉!不如簡單地煲個湯就算😅

加上有两個鄰居同時一起中招、我便做了她們的跑腿、幫她們買嘢、煲完放了两瓶湯在她們的門口😚

大家互相幫忙就是、之前三月時中招、她們都幫了我不少忙呢😉

5 則留言:

  1. 呢輪第五波反彈,好多人中招。冇計啦,自己曾經中招,而家輪到鄰居中招,你幫我,我又幫番你,互相幫助囉。

    回覆刪除
  2. 遠親不如近鄰,靚姐與鄰居一向關係友好,互相幫助,真係大家學習的榜樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個人是比較主動、自搬來之後已建立良好的關係、但個別的長者比較隱蔽、自我隔離外間就難溝通、唉!所以有時都好難幫助

      刪除
  3. 性格係生成的,如果她選擇自我封閉、離群、隱蔽,就尊重她自己的選擇;如果外人主動介入她的生活,可能會引起反感,更不好。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...