2022年8月16日 星期二

超市的平價雞

近年我的思维真的改變了、不知何故、老咗?環境變遷?定有了信仰?

点都好、只要是變得好就冇所謂、因為什麼珍饈美食也嚐過、華丽美衣亦穿過、这一切一切會煙消云散、到最後都只是夢一場🤔

今天就用一隻最平的雞做出一碟不太差的蒸雞、(其實當年在英國吃的雞差不多吧)、四季盐焗粉是我最愛的一隻牌子嘅盐焗粉、用来醃雞放焗爐焗重正呀😘😋

6 則留言:

  1. 當然坊間諺云「平野有好貨」,但事實上貴價也不一定就是好貨。靚婆婆用平價雞整出有水準的鹽焗雞就是好貨。靚婆婆的「金句」是人生感悟,到了這個年紀就感受到了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真係好食就假嘅、不過叫做食得過啦、人生的頓悟早十年巳知、不過这幾年更加体會到🤫

      刪除
  2. 我已經食咗好耐冰鮮雞,新鮮雞由細食到大,現在價格相差咁遠,我唔會買。

    回覆刪除
  3. 活雞太貴,我長期都是食冰鮮雞,白切雞、鹽焗雞、蒸雞和炆雞,一樣美味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都食咗冰鮮好耐、但冰鮮雞都有分平贵、这是最平的、最早只賣$29、直到最近加到$36、肉質就一般、但抵食囉、我當好似當年在英國那時食咁咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...