2017年1月24日 星期二

猴年。。。2017的團年飯

昨天晚上(年廿六)、邀請咗太后的兒媳回家同佢團年。

雖然佢食完两秒就忘記、盡咗本位就是啦。

晚餐都算OK、有蒸游水黄花魚、西洋莱湯、燒肉、白切雞、金蚝炆冬菇、鹅掌扒生菜。



12 則留言:

  1. 太后見到兒媳返黎,一定係心裏笑出黎,有冇食多兩啖?想問靓姐:D鹅掌係現成罐頭,定你親自炆,其實邊隻牌子靠得住,我見吉之島,鴻福堂有,安記都有,好似一對鹅掌併冬菇.如果人齊返尼要最少買三罐.

    回覆刪除
  2. 而家对佢講什麽都轉眼即忘!刚同佢去完洗头及食晏、回程一上的士巳經話好耐冇洗头、人都癫!坊間試過冇間罐头鵝掌正、噚晚的係酒家叫人讓、六隻200蚊算低、因為自己做唔到嫁。

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 吾駛上心,老人當细蚊甘湊就開心D,我媽媽鍾意食杏仁豆腐,啫喱加花奶,我都尤佢!

    回覆刪除
  5. 一家人圍埋食住家團年飯,好溫馨。煮咁多碟餸,唔嘢少,靚姐好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從家父仙游後、屋企巳很冷清、加上太后腦退化後更見盡人心、正所謂人走茶凉、是但啦、反正都去至尾声、就散場!

      刪除
  6. 回覆
    1. 而家对佢都冇乜分别、盡本份啫!

      刪除
  7. 太后整番D牙未?食唔食到?是但啦,總之佢開心、你安樂、大家愉快,就係啦。我老牛兩個女都會在一起提早團年。而家後生個個做工忙碌,唔一定要大年卅晚至團年架嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家係臨時托、叫做食到吓、以前佢做牙托都要反覆好多次至掂。起碼今朝同佢覆診見番70磅以上啦。我地以前都唔會年三十至團年、因為太后好巴閉、又要拜神、又要擺神枱、近年乜鬼都唔記得、换神花之類近年都係我做、今年自己跌過都唔搅、呃佢换咗咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...