2017年1月11日 星期三

釀節瓜之豪華版

亞爺廚房又學到嘢!

今次係豪華版之釀節瓜甫、當然罐头鲍魚係主角啦。。。。。

11 則留言:

  1. 靚姐真係歎到盡,使唔使加片金箔做garnish添咁呢?我見到鮑魚心有個窿仔嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我手多囉、用牙簽拮住、失真、聽吓你講、下次放d金箔裝飾吓都好。。。。你就人不風流枉少年、我就人不享受枉老年(如果我有錢相信重識歎、今天的我只能歎到咁咋)

      刪除
  2. 回覆
    1. 間中都要令自己開心吓至可以化解自己的怨气吖!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...