2017年1月7日 星期六

人生的下半場

自從加入銀髮一族後、令我大開眼界、同學中不乏卧虎藏龍、不論五十至九十、有馬拉松健將、單車運動大師、潛水精英、舞林高手、更有寫書人、同攝影高人、(還有更多未能一一見過)、我这個井底蛙真的大鄉里、原來現今的長者巳不再是坐在廣場閒談渡日的亞伯同亞婆啦。

以前有套电視劇有句格言。。。。人生有多少個十年、我希望在我的最黄金十年(預計)、能重拾自信、畫出彩虹、就不枉此生嘞。


(圖片來自網絡)

14 則留言:

  1. 靚姐,妳不弱,以我知的,妳係烹飪高人!沒有食材可以用難到妳。

    回覆刪除
  2. 靚姐:你都不弱呀,做到模特兒,已經畫出彩虹啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當妳見過我班書友仔就知我幾弱、不過我亦深信每個人都有自己的長處、不作比較就是我近年看通的一個道理。

      刪除
  3. 靚姐,我覺得以你目前的狀態,再走幾個十年都得,因為我看到你充滿鬥志,沒感到你有任何氣餒。
    你得的,我對你有信心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意你的講法、自從我開竅後、一切都看得輕、活在當下、話之有幾多個十年啦、總知保持清醒、行動自如就感恩啦。

      刪除
  4. 恭喜你開竅,因為不是人人可開竅,開竅代表有豐盛人生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開竅都需要好大的勇气、希望不是假象啦。

      刪除
  5. 而家銀髮族好多威猛嘅人啊!當然你都係

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的同學真的個個百般武藝嫁、对我嚟講真是眼前一亮呢!

      刪除
  6. 靚婆婆咁有活力,咁有能力,人生下半場自然是豐盛。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...