2017年1月14日 星期六

美利堅的生日晚飯

今晚朋友生日、在湾仔的美利堅請食飯。

講起这外省飯店、同尖沙咀的鹿鳴春都是超過五十年的老店、還記得小時候太后常常帶我去美利堅食>童子雞<(依稀記得當時的店是在灣仔道近現今的英皇中心附近)、回头想想、轉眼間亦過了數十年。

話說回头、現在的出品亦是每况越下、不知是食材差了還是廚房的廚師不同咗、廚藝亦有所改變、始終吃不到兒時的味道。


相信有可能是人的囗味改變了也不足為奇吧!



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 唉、只可嘆一句。。。往事只能回味、桃花依舊吧!

      刪除
  2. 喱餐好正呀!我細個未食過D咁高質素既美食,如果依家請我食我一定覺得好美味呢!右下角果碟好似炒牛奶?

    回覆刪除
  3. 食肆多數係咁,漸漸失色,可能大廚已換也有關係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊的不是去賣咸鴨蛋就退休、新一輩不是冇heart就學藝不精、唉!

      刪除
  4. 這餐生日飯甚豐富,似是上海菜館,但蔬菜少左一點,唔夠均衡。幾十歲人都係食得健康為上。靚婆婆咁好廚藝都收埋唔去做主廚,令外面的「半桶水」噹噹響(有名無實),就知道時下食肆失色有理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前美利堅真係响噹噹嫁(講真、五六十年代有乜好嘢食吖)佢嘅童子雞真係幾出名、不過行到这年纪、好又一餐、唔好又一餐、食得幾多吖?

      刪除
  5. 兒時食碗豆腐花都好過而家。

    回覆刪除
  6. 以前D人做乜都用個心,而家睇錢份上,所以一定無咁好食

    回覆刪除
  7. 細個時飲啖水是甜的,現在的水也不敢常飲,平時都買尐入口礦泉水,最基本嘅……水已經變哂質,那麼怎會有以前的味道呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分同意、我現在每天食药的水都是外購的支装水、因為就算煲過的白開水都很難入囗。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...