2017年1月17日 星期二

父親生忌的礼物

今日老豆送咗層樓比我、(可能佢見我日曰上香就哦佢)、可惜唔住得、係起在我头頂啫。

越忙越出錯、今天老豆生忌、怱怱在家燒咗衣包比佢、又要同太后去睇眼、返到屋企諗住係神枱拎回祭品(雞同叉燒)做午餐。。。。唔知係唔係話我咁快拎走呢。。。。一脚伸鬼咗我落地、头着地、嚇到我以為流蚊飯添、成五分鈡至起到身、唉!头上立刻起咗間幾層高的樓。。。。。不幸中之幸。。。。冇嘔!否則我從此可在这講拜拜嘞。

坐在家中等咗幾個钟、樓就好似縮咗水。。。。今晚食碗粉就算啦。



15 則留言:

  1. 要搽喜療妥,功夫長過命,慢慢黎!吾好急

    回覆刪除
  2. 靚姐,雖然唔覺妳係長者,但係都要萬分小心,因為長者跌倒係好易出事。妳咁孝順,令尊在天會照顧住妳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 孝順就唔敢當、只係盡自己本份、有太后一天我都會继續做、她不在自身都難保咯。

      刪除
  3. 你冇事就好,至緊要係小心保重!
    而呢的擒高擒低動作,以後咪叫印傭做咯,你現時還是主角,唔好因一些小事而失場,是關太后要等你開飯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 主鬼咩!心願巳達到、死都抵、而家驚半死咋。

      刪除
  4. 跌親好大件事,萬事要小心,家居防跌好緊要。呢次大步攬過,以後小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好命硬、八九歲時跟人去魚塘玩捉魚仔、跌咗落塘都死唔去!

      刪除
  5. 靚姐:訓醒有冇好D,豪宅變左劏房(層樓)就好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好d、變咗平房、條頸重有少少痛啫。

      刪除
  6. 你動作唔好咁快啦,要保重呀

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...