2017年1月26日 星期四

炆柚皮

今晚又煮太后至愛的餸莱之一。。。魚肉炆柚皮。

做法係先去皮、浸過夜、再出水。

再用魚湯(鲮魚煮湯)炆至入味、加入鯪魚肉便是。

加埋今天有人送的青魚(咸鮮魚)、煎香送飯




10 則留言:

  1. 我好耐冇炆過柚皮,出街食勁貴!

    回覆刪除
  2. 我之前都買到d。。。BB柚皮、但而家只交酒家、所以只可買柚子自己去皮、賣相冇咁靚、我地家庭做法同酒家做法唔同的。

    回覆刪除
  3. 我始終不大喜歡食柚皮。

    回覆刪除
  4. 對柚皮麻麻,少吃,但我也不會抗拒,不過依家想吃也冇得吃!

    回覆刪除
  5. 有一年,離開家鄉四十年的舅父由美國返港,在馬坑涌道敦煌酒家吃飯,指定要吃一味炆柚皮,說是要找尋記憶中的家鄉風味。老牛記憶猶新。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常街煮的同屋企煮的有分别、街賣的通常係泰國bb柚友、圓圓的半個飯碗咁、用上湯煨完加虾子蚝油、但家庭式做法就要冷天買的三角嘜柚、要厚皮的、肉不要(好似新會柑皮咁)、用刀去咗黄色的外皮、浸過夜去苦瀝味、出水後揸乾水份、用煮好之豬油加魚湯煨至淋身、加入魚露、糖、同魚肉煮成、完全不同風味。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 多謝靚婆婆公開秘技,全世界都學到野了。祝新春快樂,萬事如意。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...