2017年1月29日 星期日

金雞年之開年飯

今早最細的妹子一家五囗回來同太后吃開年飯、一如既往的一般莱式。。。。蓮藕湯、南乳齋、白切雞、燒肉、金蚝冬菇發菜、同蘿蔔煮壓年魚。



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 而家屋企至熱鬧係年初一同二嘞、其他日子水靜河飛。

      刪除
  2. 回覆
    1. 有鬼用、食完走咗巳唔記得、又重申再講包利是同換神花(拜神那些神花、以往每年係佢换的)、今日佢地走咗、我來來回回答咗成百次、重覆都係以上的幾句、唉!真係遲早發癫。

      刪除
  3. 今次大后派利是一定很過癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 派鬼咩!全部係佢媳婦包定我代派。

      刪除
  4. 人多D、熱鬧D,希望太后食得高興啦。老牛母親在世時,廚房是母親的世界,開年都係呢幾味「常規菜式」,莫非廣府人都係類似的習俗和口味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自先父走咗後、最熱鬧係le两天咋、但观在对佢幾熱鬧都起不到任何作用、因為人一走巳唔記得晒、講得唔好聽、佢等收工、我等開工、工人等轉工、唔係新年流流咁講、而係事實。

      刪除
  5. 大年初二
    遙遙齊春走,步步冠雞首。
    闔家歡樂裏,恭慶百家幸!♡( ´🐥` )ノ。。

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 新正頭,開年飯,味味好意頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 例牌菜啫、本來我最細個妹自嫁後每年都回來食開年飯、佢今次話若麻煩不如食完飯才回來拜年、我对佢講食埋今年都唔知有冇下年(係事貫)、雖然食完都冇咗件事。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...