2017年1月4日 星期三

苦瓜炒蟹(半生緣)

嘻嘻。。。。我起le個名是否好聽呢?

今朝買咗两隻花蟹、一條長身苦瓜(冇咁苦)、再用蒜头豆豉炒咗佢、好好味呀。



这是我的至愛添!


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為苦瓜又叫半世瓜、我又食咗半世、咁改唔啱咩?

      刪除
  2. 哈哈!我才是和苦瓜是半生緣呢,25歲前我一點也不吃苦瓜,但自從吃過苦瓜後,便漸漸愛上,年紀越大,越來越愛……

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!好少咁後生就喜歡食苦瓜喎、我當年都年過四十至轉囗味。

      刪除
  3. 回覆
    1. 好味嫁、不過都唔及青瓜、梅香咸魚炆蟹咁惹味。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...