2017年1月30日 星期一

赤囗。。。抖一抖

唉!一过完年太后的新年候群症又發作、噚日整日問包利是、换神紅、團年。。。。(全部都是過年前要做的)、停唔到口、唔答又比佢鬧、今日赤口、我比錢菲佣留低、出去鬆一鬆、一於閃、閃、閃。


(借圖)

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 噚日整日巳經答到喉嚨痛、再唔閃驚心臟病發呀。

      刪除
  2. 我都係樓上師兄咁話!醒目!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉、所以走咗去wet 一wet!但屋企個两件件就炒大鑊。

      刪除
  3. 靚婆婆恭喜發財,祝妳身體健康,心想事成^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!我都祝妳和車爸爸、車車身体健康。

      刪除
  4. 恭賀新禧!
    適當時候做適當的事!Yeah!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 試過一年同太后開拖。。。。衰足成年!

      刪除
  6. 我都係留番今日先至搭口。靚姐噚日一休,祝妳全年無‘憂’補數。

    回覆刪除
  7. 我都係留番今日先至搭口。靚姐噚日一休,祝妳全年無‘憂’補數。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...