2017年1月9日 星期一

我的晚餐

一心煮d啱太后食的餸、鬼知又話食唔到、琵琶荳腐又唔吼、真係正牌太后、唉!話之啦。。。。咁搅法真係好快玩完。

今日覆診又瘦咗、得31点幾公斤、折埋七十磅都冇、、佢樣樣都唔食真無佢符。

蒸黄脚立、腩肉炆筍虾、琵琶豆腐、白莱

16 則留言:

  1. 太后真係身在福中不知福,大廚靚姐煮咁多好餸都吾吼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就算未有腦退化巳係咁招積嫁。

      刪除
  2. 瘦左吾係辦法;年尾到;d牙整都整吾切;你可以去藥房買枝粗針筒餵太后;好似小朋友[乙水]下佢;餵得幾多得幾多;要煮糊仔餵;佢可能口腔入面吾舒服;等佢心情好d先食番正餐;你依排辛苦d都要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日醫生都講、過完年再check清楚d、因為佢le輪血壓偏低、又輕咗、可能入面有d唔掂、加上棚牙又斷咗、点都要搅番幅假牙托至食得好d、佢好執着、淋嘢都唔食、流質嘢睬你都儍啦。

      刪除
  3. 太后再廋落去,真係令人担心

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 心中所担心的遲早都會来、都冇法、盡力而為吧!

      刪除
  5. 靚姐,你有收過我的回應電郵嗎?
    因剛給你的回應消失了…原來我想呻下自己的事,谷歌都唔俾,唉……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係边次回覆先、有時收到有時又收唔到、其實我都搅唔清、我通常係自己blog先睇、有時係g+ 、有時至check吓gmail.都朦查查、唉!似我的風格、成世是是但但!

      刪除
    2. 就係剛剛香港時間大約早上三點八個字的吐苦水回覆,既然你收唔到即係個天都唔俾我有得呻,因我呢排都好憂鬱!

      刪除
    3. 唔怕、再贴多次比我睇、我地係要互相呻吓至唔會入青山嫁!我的回覆夠成日重覆啦、有時我覺得谷歌重儍過我!

      刪除
  6. 嘩~真係好瘦~不過人老咗冇計~~我老豆先嗰幾日都氣速入院~~慘慘~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!做咗咁耐唔爭在好头好尾囉。

      刪除
  7. 靚婆婆唔好激氣,服伺太后係好辛苦兼好難頂,盡人事,順天命,自己做到幾多得幾多啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要老豆保佑我身体顶多一陣至好就Ok!否则自身難保呢。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...