2020年12月7日 星期一

午餐12。07。2020

今日見隻脚冇咁痛,所以拎雪格入面的「假水鸭」出嚟煲咗佢,点解我講「假水鸭」呢,因為上次我買的外國野生嘅水鸭都要168蚊,但今次叫雞檔代買竟然两隻都唔駛百二
蚊,而目見個樣子似「未成年」的米鸭。
我用伏神,蓮子,百合,元肉加豬展嚟。
加碟煎封䱽魚同素肉絲煮菠菜。

7 則留言:

  1. 靚姐你隻腳冇咁痛就好了,買過電磁爐嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是电磁爐,是「电陶爐」,我覺得好用d!

      刪除
  2. 水鴨會影響腳痛嗎?小心點啊!鴨好似是毒的

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會,刚睇完醫生,原來上次落車時差錯脚,chok到條根,所以發炎,巳做咗一次骨伤手療,星期四再去做多次,醫師比咗幾貼药我黏住患處。

      刪除
  3. 如果冇咁痛、睇左醫生知道是什麼問題,唔係有裂,都好D。慢慢敷藥等佢自己好啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日那中醫師同我做咗「骨伤手療」後、鬆咗很多了!

      刪除
    2. 咁就叫做「手到痛除」(不是「藥到病除」)。好。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...