2020年12月10日 星期四

簡單的晚餐

今天又整咗$500「骨伤手療」的治療,跟據醫師对我分析,我的腳痛源自「根」的問题,若只做針炙只能治標,不治本,况且我本身有糖尿及高血壓,針炙始终是(入侵性)治療,不太好喎。
不過我暫時都不打算继續治療,等下個月再發放醫療卷才考慮吧!

今晚用南瓜加叉燒蛋炒飯再加多碗粟米羹就算。

7 則留言:

  1. 咁應該點去醫條筋呢,好貴的嗎!
    婆婆要盡快醫好個根源

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫師用手推及按摩捧去按條根(都幾痛),每次都要$400加埋$50診症费,另外薑貼$20=$470,所以目前未有醫療卷來講是比較貴呢。暫時自己用按摩捧轆住先。

      刪除
  2. 如果推完有好轉,下個月就去密些。

    回覆刪除
  3. 呢啲嘢真係手尾,我有時都自己拉下筋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家唯有日日自己用按摩捧轆吓條根,希望快d鬆番吧。

      刪除
  4. 一個星期做一次可以快些好返。始終醫師是專業,自己不是專業,按摩棒只是舒緩而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前的經濟能力不可能负担、等一月時再做吧😥

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...