2020年12月31日 星期四

嚴寒天气下之2020除夕

2020年將盡,今天巳是最後的一天,在嚴寒之下(8度)全副武裝出動去買餸,現在發覺最便宜係食雞,所以走了去超市買咗两隻「冰鮮雞」,今早食「雞粥」,今晚食臘腸蒸雞飯,这便是我的除夕餐了。
《一则有趣的题外話》:
昨晚又有一個夢境的回憶,今次我夢見父親同(2母)一齊出現在夢境中,再加多一位久未見面的朋友,夢中大概是我們一齊出現在某一個場合,但離開時我同父親乘搭同一條船離去,莫非帶出我的未來將會是同「父親」在一起?有趣呢。
🤣🤣🤣

7 則留言:

  1. 除夕快樂,祝靚婆婆身體健康,健步如飛,日日有食神

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝祝福,但願所有厄運隨着2020的過去而结速,新的一年有「好的開始」。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,驚有低溫症,刚去完銀行,体温得33度,基本上算低溫症嘞。

      刪除
  3. 除夕餐很豐富!我都覺得雞好抵食!豬肉、牛肉都貴到不合理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是朋友介绍的「農家雞」十分超值,$29/只,比塩還平,我買的「冲繩」盐都要$25/包啦。

      刪除
  4. 有比較才知道,真係冰鮮雞仲抵食過豬牛魚類。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...